Cuvinte cheie, tot ce trebuie să știți despre cele 7. Cercetarea de cuvinte cheie este importantă în orice strategii SEO, aducând un trafic relevant. În acest articol, vom analiza care sunt cuvintele cheie și de ce trebuie să le cercetăm.
Introducere
Cuvintele cheie sunt, în esență, puntea dintre un website și un motor de căutare. Acestea ajută un motor de căutare să identifice despre ce este vorba în website-ul dvs. Despre cât de relevant este atunci când utilizatorul caută un anumit termen sau o anumită expresie.
Un motor de căutare păstrează o bază de date cu website-uri corespunzătoare unor rezultate rapide.
Vă puteți asigura că aveți o șansă mult mai mare de a apărea în SERP-uri. Realizați o SEO optimizare a website-ului dvs. cu ajutorul cuvintelor cheie potrivite.
În orice caz…
Pot fi sute de opțiuni atunci când vine vorba despre cuvintele cheie. Deci, de unde știți cum ar trebui să optimizați?
Regula generală este de a găsi cuvintele cheie care au un volum mare de căutare. Asta înseamnă că website-ul dvs. va avea mai multe oportunități în SERP, dar pe scala mai mică de concurență.
Nu veți ”lupta” cu mai multe companii mari pentru o bucată din piață. Vom analiza cum puteți face acest lucru, puțin mai târziu în articol. În primul rând, să aruncăm o privire la ce înseamnă cuvintele cheie…
Sfaturi pentru optimizarea cuvintelor cheie
Când vă gândiți la optimizarea cuvintelor cheie sunteți tentat să le introduceți în conținutul dvs. de câte ori este posibil. Poate că acest truc a funcționat în urmă cu câțiva ani, dar acum, umplerea de cuvinte cheie este un mare ”așa nu”!
Adăugarea cuvântului cheie trebuie să fie cât mai natural posibilă. Există câteva locuri în care doriți să vă asigurați că acest lucru se va întâmpla. Cele mai importante trei locuri de optimizat sunt:
- la începutul titlului;
- în descrierea meta;
- primele 50 – 100 de cuvinte din conținut.
Mai există și alte modalități de optimizare care vă vor ajuta atunci când vine vorba de clasarea website-ului dvs.:
- imaginea (de preferat prima imagine din pagină);
- în adresa URL a paginii;
- în cel puțin unul dintre subtitluri;
- de 2-3 ori (sau mai mult în funcție de numărul de cuvinte) în întregul conținut.
După cum vedeți, puteți face multe pentru optimizarea completă, păstrând conținutul dvs. natural.
Tipuri de cuvinte cheie
Tipurile de cuvinte cheie pe care decideți să le utilizați pe website-ul dvs. determină dacă aduceți vizitatori care vă pot oferi cea mai mare valoare. Există șapte tipuri despre care ar trebui să știți:
1. Cuvinte generice
Cuvintele cheie generice vor izola un subiect, dar nu veți obține detalii suplimentare. De obicei, sunt cunoscute sub numele de cuvinte cheie ”short-tail”. De exemplu: ”Încălțăminte”, ”Aspirator” sau ”Carte”.
Ar trebui să stați departe de aceste tipuri de cuvinte. Concurența este, de obicei, foarte mare, astfel încât conversiile sunt, în general, destul de mici.
2. Cuvinte cheie de marcă
Cuvintele cheie de marcă sunt destul de auto-explicative. Acestea includ un cuvânt cheie referitor la marca produsului. De exemplu: ”încălțăminte Adidas”, ”aspirator Dyson”, ”cartea Harry Potter”.
Ele sunt cu un pas înaintea unui cuvânt generic, dar nu este încă clar care e intenția din spatele căutării.
3. Cuvinte largi
Cuvintele cheie largi sunt mai promițătoare. Acestea oferă un nivel bun de trafic și au o concurență mult mai mică.
De obicei, utilizatorul a decis ce caută, dar poate avea doar o idee aproximativă. De exemplu: ”Pantofi de alergare”, ”Aspirator vertical” sau ”Cărți pentru copii”.
Acestea sunt încă deschise pentru o mică interpretare, dar căutarea este mai specifică.
4. Cuvinte cheie exacte
Cuvintele cheie exacte arată că utilizatorul știe precis ce încearcă să găsească.
Aceste tipuri de cuvinte cheie sunt bune pentru a fi optimizate. Se transformă foarte bine și au volume de căutare mari. De exemplu: ”Cele mai bune încălțări de alergare”, ”Recenzii pentru aspirator”, ”Cărțile recomandate copiilor”.
Cu toate acestea, există o problemă a cuvintelor cheie exacte: au o concurență foarte mare.
5. Cuvinte lungi
Cuvintele cheie lungi sunt cele mai bune tipuri pe care să vă concentrați.
În general, acestea au un volum de căutare mai mic, ceea ce înseamnă că au o concurență mai mică, dar și un nivel de conversie foarte ridicat.
De exemplu: ”Care încălțăminte de alergare este mai bună pentru maratoane”, ”Aspirator vertical cu cordon retractabil” sau ”Care cărți de copii sunt cele mai bune pentru vârste între 8 și 10 ani.”
Cuvintele cheie lungi au echilibrul corect între concurență, conversie și trafic.
6. Cuvinte cheie de cumpărare
Cuvintele cheie ale cumpărătorului vor avea un termen atașat care semnalează că este gata să se despartă de niște bani. De exemplu: ”Cumpăr încălțăminte de alergare Adidas”, ”reducere la aspiratorul Dyson”, ”Cupoane pentru cărți de copii.”
Acest lucru se potrivește modelului dvs. de afaceri? Atunci, optimizarea cuvintelor cheie pentru cumpărători poate fi o mișcare cu adevărat inteligentă.
7. Cuvinte fără o conversie monetară
Cuvintele cheie de acest tip indică, de obicei, că utilizatorul nu este unul care să vă avantajeze. Cu excepția cazului în care acest lucru se aliniază unei strategii de marketing. De exemplu: ”Încălțăminte de alergare gratuită”, ”Schimb aspirator Dyson”, ”Descărcare gratuită de cărți pentru copii.”
De obicei, există un cuvânt atașat care semnalizează faptul că utilizatorul nu dorește să cheltuiască bani.
Concluzie
În acest articol, am analizat care sunt cuvintele cheie. De ce sunt importante și modul în care cercetarea lor este crucială pentru succesul website-ului dvs.
Am analizat cele mai bune locuri de optimizare de pe website-ul dvs., fără a apela la excesul cuvintelor cheie. Acum știți cele șapte tipuri utilizate.
Puteți lua o decizie despre care tip este cel mai potrivit pentru afacerea dvs.