Instrumente SEO, 4 cele mai utile pentru web design

Instrumente SEO, 4 cele mai utile pentru web design. Am selectat cele 4 instrumente SEO care se vor integra perfect cu fluxul de lucru fără să afecteze bugetul.

Introducere

Aveți deja o mulțime de instrumente pentru dezvoltare web. Este un motiv pentru care sunt reticent să scriu acest articol așa cum aș face pentru un redactor sau specialist SEO. De ce? Ei bine, pentru că există literalmente zeci de instrumente SEO pe care le-ați putea adăuga la fluxul de lucru.

Nu promiteți clienților că website-urile lor vor ajunge numărul 1 în rezultatele căutării pentru fiecare cuvânt cheie? În acest caz, nu există niciun motiv pentru a vă complica viața.

Acestea fiind spuse, nu puteți ignora complet zona de SEO optimizare. Nimeni nu va scoate bani pentru un plan de găzduire web, nume de domeniu și servicii profesionale de web design și să nu se aștepte la rezultate.

Înainte ca website-ul clientului dvs. să poată începe să adune clienți și vânzări, acesta are nevoie de trafic organic. Motiv pentru care veți avea nevoie de instrumente și servicii SEO pentru a vă ajuta.

Astăzi vă voi prezenta cele mai bune instrumente SEO pentru designeri web.

Moz: cel mai bun dintr-o serie de instrumente SEO premium

Există o concurență foarte mare când vine vorba de instrumente SEO premium. Însă Moz este câștigătorul clar în ceea ce privește designerii web.

Un lucru excelent în ceea ce privește utilizarea Moz pentru SEO este că vine cu o toolbox gratuită. Poate aveți nevoie de o introducere pentru optimizare SEO. Sau poate pur și simplu doriți să vă oferiți un instrument SEO premium spre încercare. Această toolbox va fi de ajutor.

Cu instrumente Moz gratuite, puteți face lucruri precum:

  • cercetarea de cuvinte cheie posibile;
  • analizați clasarea domeniului dvs.;
  • examinați cuvintele cheie curente (obișnuite și de marcă);
  • aflați dacă ați obținut fragmente, backlink-uri și multe altele.

Desigur, dacă faceți upgrade la Moz Pro, veți avea acces la instrumente SEO mai puternice, cum ar fi:

  • audit tehnic al website-urilor;
  • analiza backlink-urilor;
  • lipsa unor oportunități de cuvinte cheie;
  • strategii SEO locale;
  • clasament SERP pentru desktop, mobil și local.

Totul este prezentat într-un panou de administrare intuitiv.

Un cuvânt despre competiția dintre instrumente SEO

Mangools, Ahrefs și SEMrush sunt opțiuni fantastice dacă încercați să construiți website-uri de rang înalt și să extindeți oferta SEO pentru clienți. Cu toate acestea, sunt soluții cu adevărat premium.

Nu sunteți pregătit să folosiți fiecare caracteristică pe care o oferă aceste instrumente plătite? În acest caz, probabil că nu merită să vă deschideți portofelul pentru ele.

Ubersuggest: cel mai bun instrument SEO gratuit

Probabil că vă întrebați dacă vreunul dintre aceste instrumente SEO de top sunt disponibile gratuit. Există câteva, dar Ubersuggest este de departe cel mai bun.

Deși este suficient de simplu de utilizat, îl puteți adapta pentru dvs., în mai multe moduri.

De exemplu, puteți utiliza instrumentul de audit al website-ului pentru a examina paginile clienților actuali. Dacă sunteți în căutarea unei teme de conversație, acesta ar putea fi biletul dvs.

Veți avea informații despre cât de bine sau prost este făcut website-ul lor în termeni de SEO. Veți primi sugestii despre ce îmbunătățiri puteți aduce și chiar să vedeți viteza website-ului.

De asemenea, puteți utiliza acest instrument pentru cercetarea și recomandările de bază ale cuvintelor cheie. Este un ajutor deosebit în etapele de planificare.

Duceți-l la nivelul următor și evaluați ce se întâmplă pe piețele competitive ale clienților.

Yoast: cel mai bun instrument WordPress SEO

Pentru aceia dintre dvs. care proiectează website-uri folosind WordPress, Yoast este un plugin SEO indispensabil.

Yoast nu ajută la planificarea cuvintelor cheie sau la urmărirea backlink-ului. Însă, permite proiectanților web și scriitorilor să își îmbunătățească pagina prin optimizarea SEO.

  • vă permite să atribuiți un cuvânt cheie, etichetă de titlu și meta descriere fiecărui articol sau fiecărei pagini;
  • vă permite să previzualizați fragmentul de căutare Google pe desktop și mobil. Astfel, vă asigurați că totul se potrivește și că imaginea reprezentativă este la locul ei;
  • evaluează pagina cu privire la cât de bine este optimizat în jurul cuvântului cheie;
  • analizează pagina dvs. și prin intermediul altor factori SEO. De exemplu, lungimea textului, imaginile, legăturile interne etc.;
  • punctează pagina dvs. la capitolul lizibilitate.

Aveți mai multe de făcut cu Yoast ca designer web. Îl puteți utiliza pentru a genera sitemap-uri sau pentru a crea etichete personalizate Open Graph și Twitter Card. Puteți chiar automatiza modul în care sunt scrise metadatele de căutare ale website-ului dvs.

Google Search Console: cel mai bun instrument SEO Analytics

Utilizați deja Google Analytics pentru a examina valorile cheie ale website-ului și pentru a lua decizii informate. Știați că puteți adăuga date Google Search Console în panoul de administrare Google Analytics?

De aici, puteți afla:

  1. traficul și performanța paginilor de destinație;
  2. date geo-specifice;
  3. date specifice dispozitivului;
  4. interogări și rate de click.

Google Analytics nu poate furniza utilizatorilor săi toate datele specifice căutării pe care le urmărește pe web. Motiv pentru care, ar trebui să adăugați Google Search Console la lista de instrumente SEO.

Din acest panou de administrare, puteți:

  1. trimite website-urile dvs. XML către Google;
  2. verifica accesibilitatea și erorile pentru smartphone;
  3. scana rapid problemele de securitate sau viteză (viteza este în prezent în beta);
  4. examina afișările, clasamentele și click-urile repetate specifice paginii;
  5. urmări link-urile interne, backlink-urile, website-urile cu link-uri de top, precum și textul folosit pentru legătura către dvs.

Poate că acest instrument nu vă va ajuta neapărat să vă planificați strategia de optimizare SEO. Cu toate acestea, este un loc bun de început atunci când doriți o răsplată pentru munca depusă.

Alte instrumente SEO care pot fi folosite

SEO înseamnă mai mult decât link building și cuvinte cheie. Google caută și alte semnale de încredere și de autoritate atunci când determină clasarea unui website. Și, ca web designer, sunteți în cea mai bună poziție pentru a gestiona această latură a SEO.

Iată câteva instrumente SEO pe care ar trebui să le folosiți, pe lângă cele de mai sus:

  • certificat SSL: dacă un website este pe HTTP, aceasta este o penalitate automată. Deci, asigurați-vă întotdeauna că website-urile dvs. au instalat un certificat SSL;
  • Speedy Hosting: viteza website-ului este o chestiune serioasă în schema de lucruri. Începe cu calitatea planului și furnizorului dvs. de hosting. Când are sens să faceți acest lucru, alimentați-vă găzduirea cu un CDN și un plugin de memorie în cache;
  • Instrument de compresie a imaginii: imaginile pot da foarte multă bătaie de cap pentru un web designer. Rularea imaginilor printr-un instrument de compresie împiedică dimensiunea acestora să afecteze clasamentul website-ului dvs. Puteți apela la instrumentul TinyJPG.

Asigurați-vă că utilizați întotdeauna instrumente de proiectare de înaltă calitate. Respectați standardele pentru smartphone-uri.

Un website pare demodat, funcționează slab și nu este gestionat corect? Google și vizitatorii sunt sigur că vor lua aminte de aceste aspecte.

Lasă un comentariu