Link building, reguli de bază pentru o clasare superioară în Google. Clarificăm ce tactici de link building mai contează și care sunt o pierdere de timp. Citiți și articolele de pe seofix.ro.
Link building-ul este o activitate esențială în creșterea unui website
Astăzi trecem peste regulile de link building. Nu este un secret faptul că legăturile sunt printre primii trei factori de clasare în Google. De pe urma lor poate beneficia, în mare măsură, eficiența website-ul dvs.
Dar există puțină confuzie în jurul a ceea ce este în regulă să faceți în ceea ce privește link-urile și ce nu. Sperăm că acest articol de pe blog vă va ajuta să clarificați unele dintre aceste dileme.
În regul! Deci, care sunt lucrurile ce trebuie făcute? Ce vreți să faceți? În primul rând și cel mai important este să…
Determinați valoarea acestei legături pentru link building
Deci, în afară de potențialul de clasare, ce fel de valoare va aduce acel link către website-ul dvs.? Este trafic potențial? Este relevanță? Este autoritate?
Începeți doar să vă cântăriți opțiunile și să determinați ce este cu adevărat de valoare pentru website-ul dvs. Un instrument propriu poate să vă ajute în această chestiune.
Cum pot ajuta înregistrările locale link building-ul
Acestea încă se descurcă foarte bine. Aceste referințe de afaceri locale se află pe o mulțime de diferite platforme. Servicii SEO diverse vă pot pune în funcțiune mai repede.
Acestea tind să arate Google că această afacere este într-adevăr localizată acolo unde se spune. Are informații comerciale constante, respectiv numele, adresa și numărul de telefon.
Însă este ceva despre care nu se vorbește cu adevărat. Se poate întâmpla ca unele dintre aceste înregistrări locale să nu fie indexate de Google.
Așadar, doriți să efectuați listări de afaceri? Un vechi truc de SEO optimizare off-page este să creați o pagină pe website-ul dvs. Acolo veți oferi datele necesare care să spună unde puteți fi găsit online.
Creați link-uri către aceste înregistrări locale pentru a ajuta Google să vă indexeze. Astfel, va avea un efect de bumerang pe website-ul dvs.
Mențiuni despre brand care se transformă în link building
Una dintre cele mai ușoare metode prin care puteți obține un link. Aflați cine menționează brand-ul sau compania dvs. și nu face legătura cu acestea.
Să spunem că un articol descrie despre cât de grozave sunt unele companii SEO.
Hei, te-ar deranja să adaugi o legătură? Ar fi foarte util.
Recuperarea legăturilor rupte
Aceasta este, de asemenea, o modalitate foarte bună de a recupera unele dintre link-urile dvs. Se pot efectua într-un timp scurt și cu puțin sau niciun efort. Ce înseamna asta? Înseamnă că aveți un link de pe un website care acum afișează o pagină de 404.
Asta înseamnă că cineva a trimis oameni pe website-ul dvs. pentru o anumită pagină. Aceasta a fost ștearsă sau actualizată în altă parte. Oricare ar fi situația, doriți să vă asigurați că efectuați o 301 cu această legătură pe website-ul dvs.
Astfel, se va împinge autoritatea în altă parte.
HARO (Help a Reporter Out)
Raportorii vă vor anunța în legătură cu orice întrebare sau informație pe care o caută pentru un articol. Anunțul se poate realiza prin intermediul acestui serviciu de e-mail.
Nu este numai o bună sursă de marketing, dar este și o ocazie grozavă pentru link building. Îmi place oricum să cred că link building-ul este cu adevărat un PR bun.
Se aseamănă cu PR-ul digital, așa că asta o duce la următorul nivel.
Fiți minunat, cool și sponsorizați lucruri pentru link building
Garantez că oricare dintre care ce ne urmăresc are, probabil, organizații caritabile locale incredibile. Sau organizații neguvernamentale în localitate care ar putea folosi sponsorizarea.
Nu contează cât de mare sau de mică este sponsorizarea dvs. Asta vă oferă și oportunitatea de a obține link building. Deci, ceva de luat în considerare, cu siguranță.
Întrebați/Cercetați
Nu este nimic în neregulă cu întrebarea. Nu este nimic în neregulă în cercetare, mai ales atunci când este făcută bine. Știm că misiunea de link building, în general, generează mari bătăi de cap.
Ratele de răspuns pot fi atât de dureros de scăzute. Credem că, în medie, se află în jurul a 4 până la 7%, ceea ce este dureros. Dar puteți obține un nivel mai mare.
Important este să fiți puțin mai strategic în acest sens sau să luați legătura cu persoane pe care le cunoașteți. Există o mulțime de resurse disponibile pentru a vă ajuta să faceți acest lucru mai bine. Cu siguranță trebuie să le verificați.
Creați conținut original
Auzim că multe persoane vorbesc despre asta. Când vine vorba de link building, se aude cam așa: „Link building-ul este mort. Creează doar conținut excelent și oamenii se vor lega în mod natural. Este genial.”
Este genial dar, de asemenea, credem că există ceva de spus despre a avea un mix sănătos. Există această idee de link building și apoi de câștig de legături. Dar există un loc cu adevărat perfect, în mijloc.
Ce trebuie evitat în link building
În regulă. Deci, ce să nu faceți. Necazurile lumii de link building de azi sunt…
Nu cereți anumite texte de ancoră
Toate aceste lucruri par atât de spammy. Regretatul Eric Ward a vorbit despre acest lucru, pledând pentru a nu se cere niciodată text ancoră. El spunea că website-urile ar trebui să fie conectate cu ceea ce consideră a se potrivi cel mai bine.
Asta va părea mai natural. Google va considera că este mai organic și vă va ajuta website-ul pe termen lung. Asta este mai mult o sugestie. Următoarele sunt, cu siguranță, de evitat.
Nu cumpărați și nu vindeți link-uri care trec de PageRank
Puteți cumpăra sau vinde link-uri care au no-follow atașat. Se atribuie că acest lucru este plătit, indiferent dacă e vorba de o reclamă sau nu aveți încredere în ea. Deci, cu siguranță, să le privim și să înțelegem cum funcționează.
Link-uri ascunse
Obișnuiam să facem asta cu ani în urmă, o legătură albă ridicolă pe un fundal alb. Erau total ascunse, dar crawler-urile le puteau prelua. Nu faceți asta. Este atât de învechită și nu va mai funcționa.
Google devine mult mai inteligent când înțelege aceste lucruri.
Link-uri directoare de calitate scăzută
La fel și cu link-urile directoare de calitate scăzută. Ne amintim de cele în care erau doar o mulțime de link-uri și texte. Plus un link aleatoriu la asigurări auto pus acolo pe undeva. Vreți să vă îndepărtați de așa ceva.
Link-urile pe toată pagina arată foarte spammy
Pe tot website-ul, fie că este vorba de o legătură de subsol sau un link de navigare de nivel superior. Cu siguranță nu doriți să mergeți pe această cale. Pot părea cu adevărat spammy. Evitați-le.
Link-uri de comentarii cu text ancoră de legătură prea optimizat
În special pe acestea doriți să le evitați. Din nou, este la fel ca oricare dintre celelalte. Pare spammy. Nu vă va ajuta pe termen lung. Din nou, care este valoarea acestui ansamblu? Așa că evitați asta.
Abuzarea prin articole ale unor invitați
Cu siguranță, nu vreți să faceți asta. Nu doriți să publicați articole ale unor invitați doar pentru link building. Cu toate acestea, suntem, la fel ca mulți alții, de acord că articole ale unor oaspeți pot oferi valoare.
Indiferent dacă există sau nu o legătură, credem că mai există multă valoare în articolele oaspeților. Așadar, nu scăpați de ele cu totul. Însă, cu siguranță, nu vă concentrați pe ele pentru oportunități potențiale de link building.
Instrumente automate de link building
Acestea sunt utilizate pentru a crea link-uri pe tot felul de website-uri. ScrapeBox este un asemenea instrument care poate crea link-uri pe tot felul de bloguri. Nu vreți să faceți asta.
Scheme de link-uri, rețele private de legături și rețele de blog-uri private
Acesta este locul în care chiar puteți să aveți probleme. Google vă va penaliza sau vă va dezindexa cu totul. Arată atât de spammy, astfel încât este de dorit să evitați acest lucru.
Schimb de legături
Cu ani în urmă se obișnuia să trimiteți unui website un schimb de link-uri. Nu se acorda acel link până când nu v-ați conectat la el.
Aceste lucruri nu mai funcționează. Însă, există o mulțime de oportunități și câștiguri rapide pentru a obține legături în mod natural și mai autoritar.